Reklam ver

25 Haziran 2009 Perşembe | etiket | 9 comments

Sitemize Reklam Alımları Başlamıştır Reklam Vermek İsteyen Arkadaşlar

kurtlarvadisigladyo@gmail.com adresine mail atarak bizimle iletişime geçebilirler.
1K ya varan tekil hittimiz artmaya devam etmektedir. iletişime geçebilirsiniz.

Print
9 Responses So far
gravatar
Adsız
on 2/7/09  

POPUP REKLAM VERMEYİ DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ SİTE İÇİN ?

gravatar
Adsız
on 3/7/09  

POPUP REKLAM VERMEYİ DÜŞÜNÜYORMUSUNUZ ?

AYLIK 10 TL POPUP

AYLIK 15 TL SPLASH

AYLIK 10 TL MSN POP

ÜÇ REKLAM SECENEGİNİ ALMAK İSTİYORUM ANCAK SİTENİN

ADMİNİ YOK GALİBA :/

gravatar
Kurtlar Vadisi Gladio
on 8/7/09  

arkadaşlar reklam vermek için

kurtlarvadisigladyo@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. pop up reklam degilde banner reklam olabilir.

gravatar
Adsız
on 24/8/09  

hocam mail attım geri dönüş yaparsanız sevinirim.

gravatar
Kurtlar Vadisi Gladio
on 24/8/09  

tmm gelen e-maillere cevap veriyorum.

gravatar
Adsız
on 25/8/09  

Yıllık reklam vermek istiyorum 468 60 adult alıyormusunuz ??

gravatar
Adsız
on 11/9/09  

alıyorum mail atın hocam :)

gravatar
Adsız
on 14/9/09  

başka siteye verdim 19 gün cevap bekledim sizden ama

gravatar
Adsız
on 18/9/09  

arkadaşlar konuda da belirtecem ayrıca reklam vermek isteyenler

m.e.s.u.t@msn.com adresimi ekliyebilirler.

Yorum Gönder

Kurtlar Vadisi Pusu Hakkındaki Düşüncenizi Uygun Şekilde belirtin.

etiket bulutu